איך מנהלים פרויקט מצליח בלי לדעת מהו המוצר?

אירוע PMI 2016, רביעי, 8 ביוני 2016, 10:00

"אנחנו מתחילים בחפירת בור עצום באדמה, משקיעים מעל 6$ מיליארד לבניית מפעל בתוכו, דבר הלוקח 3 שנים, על-מנת ליצר בטכנולוגיה שאותה עדיין לא המצאנו, מוצרים שאותם עדיין לא פיתחנו, לשווקים שעדיין לא קיימים" . . . זהו ציטוט שאמר מנכ"ל אינטל לשעבר פול אוטליני ב 2008 בראיון, וזה מסכם את המודל העסקי של חטיבת הטכנולוגיה והייצור באינטל. המאפיינים הברורים של

מגה-פרוייקטים מורכבים בתעשייה כוללים מדדי סיכון, לוח זמנים, איכות, תקציב ועוד. המגה-פרויקט של השדרוג הטכנולוגי באינטל ישראל מתאפיין במימד נוסף – אי וודאות בפרטי הטכנולוגיה, מהול המוצר ומאפייניו - בהרצאה זו ניתן חלון לדרך ניהול פרויקט מורכב של 5 שנים כאשר המוצר הסופי לא ידוע, הביקוש לא ידוע, והאי וודאות היא המרכיב המרכזי בפרויקט.

מיכל חובב

מיכל חובב

מנהלת פיתוח אסטרטגי

אינטל ישראל

הרצאות נוספות באירוע PMI 2016

Open Accessibilty Menu